joi, 22 decembrie 2016

Meditatia ultimului visator

si in cuvinte gri te as descrie, singur in tot sigur pe nimic,
as vrea sa ti creez un context, s ar pune un sindorm, ca sa ma gasesti,unic,
si daca ti as spune ca te iubesc acum,
mi ai spune ca ti ai dat pe piele
cu acest parfum,
si tot ce ai avut s a prefacut in fum.

in masti nu regasesti un zambet florar, nu regasesti o idee ce piere in zare,
nu privesti in ziare, conditiile contemporane, nu ma vei gasii in mare,
sunt ceea ce sunt, dar nu  altul ce  in vis prea cu mult are,
tot ceea ce e vis,in corzi e prins, insa eu petale am, in raze de soare.

miere in ceai iti torn,
pamant in jos rastorn,
ma uit la tine, nu regasesc in poza ce mi apare si dispare,
eu ma intreb cine, iar tu ramai pe buze cu \'care/

si de as incheie o scrisoare de dragoste, care nu e pentru tine,
oare tu ai fi aici, ai fi pentru mine, nu pentru nimeni,
si as vrea sa creez un nimic efemer,sa ma aiba doar pe mine,
ce stiu  eu, un praf, vin si tot ceea ce uman te descrie.

Da,

si poate acum scriu mic, infantil pentru tine, pe neintelesul tau,
si ar fi un rau, cu bani sa-l trec, las sfarama, sa raman doar al meu,
ca nimicul meu e perfid si de fac sa crezi , in toate cele,
eu sunt aici, iar tu vei fi cuvinte si ulcele.

Niciun comentariu: