miercuri, 22 noiembrie 2017

Historius avec cummulis

In mainile tale, toate sunt foarfece, ce detin in cuvinte,
parcele intr-un rasarit, ce nu am cum sa le tin minte,
nu ai cum sa ma invinoatesti, aici , acum, precum un vis
Historius avec cummulis

Spui ca sunt rece, precum istoria din note, mai mult,
spui ca petrec, in sinea mea suferinta bolborosind,
spui ca pentru relatie, am dezvoltat un oare care ocult,
dar eu noaptea te visez, vise in tremolo - murmurind,
dar eu de aici, ca aici sunt mult mai mult,
sunt precum o nota din Misa Solemnis
Historius avec cummulis


Nu mi spui ca te doare, oare sa ma doara pe mine, ca si cum
in serile pierdute, in pat incearca sa ti se strecoare, precum
un vis urat, blestem in nuante, de-ar fi prescris
Historius avec cummulis

De ce as vrea sa ma leg,aici dar si acolo ai pasit,
te am urmarit, urmarindu-ma in caldura verii
nu stiu alti ochi sa mi fie mai aici, protejandu-ma
ma simt un nescris, fara tine in manuscris
Historius avec cummulis.

Niciun comentariu: