joi, 7 decembrie 2017

Flori ce altereaza ego-ul

1. Flori de fum si aburi

In registrul falsetto, o voce monocroma,
ma asculta, ma inconjuara,
un ghiveci de fum primesc,
si din fum, eu sunt ceea ce traiesc.

din structura ei, cand o miros,
petalele de fum, se ingroasa,
se izbesc de masa din geam,
si-mi zdrobeste irisul colonial,
ce mi zace prin tarana,

esti un alt vis, si mi desfasori
voalul miresei, in fragede sentimente,
si las in raza lumii
un ghiveci de flores fumi


2. Flori de vis si ceata

In registrul grav, sunetul bivolilor din vant,
ma arunca, ma inconjuara,
un ghiveci de ceata primesc,
si din ceata, eu sunt ceea ce privesc.

din podoaba ei, cand o zaresc,
petalele de ceata, se risipesc,
se izbesc de podeaua rece,
si-mi tresare in fata opium,
si revad flores somnium

3. Flori de cancer

In registrul mortuar, o voce pe mars funebru
imi recunoaste copilaria,
retraiesc cu fiecare petala ce pica,
o durere in plamani, delerium
un ultim ghiveci de flores malum.



Niciun comentariu: